130109

Hallå snyggingar!
Helt sinnes att jag och Olle åkte till skolan två timmar tidigare igår bara för att äta den underbart goda pasta och köttfärssåsen i skolan. Efter gympan gick jag och coffe hem till antonia och åt/pluggade/fikade. Det gick riktigt bra också, men sen när jag kom hem och skulle fortsätta efter att jag ätit middag tog det stopp. Jag kom på ursäkter hela tiden för att inte sätta mig ner med boken. Men så efter Lipstick jungle vid elva, kom jag igång på riktigt och satt och råpluggade till klockan tolv. Sedan kunde jag inte somna heller, för att jag druckit kaffe så sent. Så imorse var det inte roligt att gå upp kan jag tala om för er. Men jag började ju åtta och skulle åka med mami tjugo i, så det vara bara för mig att gå upp och ställa sig i duschen. Efter lunch idag hade vi företagsekonomi provet, vilket kändes som det gick riktigt bra faktiskt. Så skönt att ha det gjort!! Nästa lektion var fotografisk bild men jag och hannah tog en fika istället och pratade gamla minnen. Sedan blev det en sväng på stan, lämnade tillbaka en tröja och köpte en annan (söt till sommaren). Sedan hem till Viktor och så lagade vi lite mat, och såg en riktig b-film. Detta är vad min dag bestått utav. Nu ska jag ta en promenix med min kära vän Olivia! Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback