140109

Hallå.
Idag försov jag mig (som vanligt) och vaknade 20 minuter innan bussen gick, men jag hann faktiskt. Gick upp och duschade men la mig sedan i sängen igen, men pga Olles peppning tog jag mig till bussen nyvaken och osminkad. Det började med att vi fick lyssna på treornas projektarbeten i typ tre timmar... Sen var det lunch och så slutade vi. Åkte hem och åt fiskbullar sedan la jag mig och sov en stund. Vid sex åkte jag o Aleek och tränade 75min på friskis. Efter träningen, när vi duschade så upptäckte vi att det fanns en bastu. Så där satt vi och tjötade ett jäkla tag. Hade besämt mig för att plugga ikväll, men har inte lyckats slita mig ifrån datorn än. Nu ska jag föna och platta mitt hår, sedan lägga mig. Funderar på att ta mig en skön sovmorgon imorgon.. låter riktigt lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback