230109

Tjaaa! Kom precis hem från min älskade vän fanny. Vi slutade skolan redan vid tolv idag, då gick jag till 3b och fikade med antonia. Olivia kom lite senare och joinade oss, det var meningen att vi skulle fikat med killarna med de dissade oss totalt. Antonia gick och mötte simon medan vi satt kvar och fikade ett x antal timmar. När vi gick därifrån hade jag ätit: två latte, en coca cola, en chokladboll och en blåbärspaj. Ni kan gissa om jag var mätt! Jag och olle traskade mot klockan, där vi skiljdes åt olika håll. Hos fanny lagade vi tacos som vi sedan avnjöt tillsammans med massa skvaller om allt och inget. Gick till klockan och köpte med oss lite godis hem, som vi smaskade i oss samtidigt som vi såg på let's dance. Resten av kvällen bara mös vi, och dansade såklart. Nu är jag otroligt trött, så jag ska sova och för en gångs skull verkligen sova ut imorgonbitti. Ni skulle bara våga ringa och väcka mig! Puss och godnatt!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback