5 dec

Godmorgon.
Vaknade precis utav att Johanna ringde och väckte mig. Vi ska ses om mindre än en timme och cykla ner till stan för att luncha med matilda. Jag ligger dock fortfaranade i sängen och den är så varm så jag vill inte gå upp. Igår var vi tjejer på tolsjös isbana och åkte skrillor, vilket var riktigt skoj. Man förfrös dock tårna så det blev ett par pauser med varm choklad och bullkrans. När vi tyckte att det räckte skjutsade jessica hem oss, och hemma hos mig var jimmy & angelica med deras fem dagar gamla son. Gud så söt! Min brorson alltså. När de åkte hem hänkade jag, så de skjutsade hem mig till fia. Där blev det en hel del tjöt, och åter tjöt. Till slut började hennes träning så det var bara för mig att traska hemåt. Tog en jättelång varmdusch och åt lite mat, och sedan hem till viktor för att se på film. Vi tog också en nattpromenad med en kopp varm choklad, gör mysigt. Sedan gick jag hem och somnade på en sekund eller två. Nu har jag bråttom! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback