Al mazika

Hej alla glada människor!
Jag ligger nedbäddad i min säng och knarkar halstabletter. Mår inget vidare, plus att jag har feber. Håller på och bränner en skiva med massa sköna låtar, gamla som nya. Kommer bli hur bra som helst! Har kikar Top model, men nu ska jag ringa min lilla pappa ang. vecka 8. Därefter ska jag sätta på en film. Run fat boy run blir det ikväll och den verkar galet rolig. Imorgon efter skolan skulle jag ha tagit livmodershalscancer-sprutan men eftersom jag är sjuk så går det inte. Tur det.. jag har haft en klump i magen hela veckan eftersom jag hatar sprutor. Jag måste ha med mig mamma och hon måste hålla mig i anden, annars vågar jag inte. Så imorgon blir det ingen skola för min del, ska ligga hemma och ta igen mig. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback