Bellyroll

Tja! Jag kom precis hem från stan, har varit och ätit med anton. Det blev såklart kebabtallrik och cöla. Dagen började med prov i 1 ½ timme, hur svårt som helst och det var omöjligt att fuska eftersom läraren kollade på mig hela tiden. Gissade på i princip alla frågor, utom de jag inte ens svarade på. Hela dagen var stressig och de flesta utav mina classmates var på dåligt humör. Fast inte alla, tack till er!! Sista lektionen hade vi fotografiskbild a och där har vi fått en ny lärare, som var hur skön som helst! Han var så positiv och glad, älskar honom redan. Den här bilden togs idag och han, den nye, gjorde den lite ball. Imorn ska jag och antonia träna, wohooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback