Hemma igen!

Jag var tydligen omöjlig att väcka imorse. Staffan var på jobbet medan tjejerna försökte att få upp mig i en hel timme, vilket jag självklart inte har något minne utav. Klockan tio öppnade jag i allafall ögonen, jag skulle nog somnat om om jag inte sett erika som gav mig ett långt gapskratt. Jag & erika fick frukost på sängen utav anna-mia, mackor och varm choklad. Hon är verkligen hur gullig som helst! Vi sminkade oss och gick in mot stan. Det blev en hel dels shoppande, men vi glömde helt bort tiden så någon fika hann vi inte med. Vi fick nästan springa tillbaka till lägenheten för att hämta våra väskor och sedan bege oss till centralen. Kom precis i tid så att vi hann köpa lunch på pressbyrån. Vi kramade anna-mia hejdå och hoppade på tåget. Det måste ha varit att vi var trötta för allt som hände var galet kul. Skrattade åt i princip allt. Väl framme i lich blev jag hämtad på stationen och fläskfilé & potatisgratäng stod framställt hemma. Nu är jag mätt och belåten. Dock så trött... lär somna om ett par timmar, senast. Bilder från vår vistelse i linköping lägger jag upp imorgon förmiddag. Jag har förresten fått en brorsson! Vi ska hälsa på lillen på söndag är det planerat, längtar verkligen. Imorgon ska jag mysa med mina brudar, sweeeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback