Julia!

Tja!
Kom hem för cirka en halvtimme sedan och har precis hunnit äta middag. Har även hunnit prata med john men inget plugg.. Jag har filmrecention-inlämning imorgon på engelska och jag har inte skrivit så lite som en rad. Pga att nationella gick såpass dåligt så har jag i princip gett upp hoppet om ett vg. Hade iallafall tänkt skriva ihop något halvhjärtat lite senare.

Dagen började kl 8 på norra med tyska i 2 ½ timme, inte så himla skönt om jag ska vara ärlig. Väl tillbaka i skolan går jag genom korridoren samtidigt som jag pratar i telifonen. Så möter jag julia, och jag bara skriker!! Jag blev helt chockad och började gråta! Efter massor med kramar och en lång skoldag går jag, julia, alex, simon och victor till Söderströms för att fika. Vid fem-tiden åkte jag & Olivia och hämtade nyckeln till lokalen som vi hyrt på lördag. Mötte sedan upp de andra för att käka pizza. Efter det traskade jag & antis hem till henne för att ladda inför träningen, fast det blev inte av.. För mycket snack och ingen tid till att hinna byta om, så det blev inget. Istället tog vi oss en lång och mysig promenad. Sedan åkte jag hem för att plugga och här sitter jag nu. Imorgon skulle jag & erika gått på bio men nu blev det ändrade planer eftersom vi tänkt ordna en välkommen hem-fest för jullan. Jag är så glad att hon äntligen är hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback