Mitt enda nyårslöfte

Godmorgon, godmorgon!
Jag tror att jag fått sömnproblem, har så sjukt svårt att somna i tid på kvällarna. Som igår, jag hade lagt mig i sängen och släkt lampan vid halv ett och var lite småtrött. Låg verkligen och försökte somna men det gick inte och när jag sedan kollade på klockan så var den nästan halv tre. Hoppas det inte upprepas ikväll igen, då lär jag aldrig komma upp i tid till skolan. Jag vaknade nyss av att telefonen ringde men jag orkade inte gå upp för att svara, inte lollo heller tydligen. Idag är fika och träning inplanerad med min vän antonia, som jag inte träffat på över två veckor. Gissa om jag har saknat henne! Är så sugen på att komma igång och träna på riktigt igen, nu efter jul. Mitt nyårslöfte (så här i efterhand) är att träna minst två gånger i veckan, helst tre. Och detta ska jag också klara! Nu ska jag ner och äta frukost. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback