Nyklippt

Haha, kollar just nu på vänner och fan vad jag garvar! Älskar det programmet trots att man sett alla avsnitten hundra gånger. Idag var första skoldagen och det var jättemysigt att träffa alla igen. När vi slutade för dagen så traskade jag och antonia till 3B och därefter till bibblan för att plugga lite företagsekonomi. Blev dock inte så mycket gjort... Sedan bar det av till kopparsalongen där jag skulle klippa mig. Skoj att träffa therese igen, vi hade massor att prata om. Hon hade en ny idé som vi provade, men jag var inte riktigt hundra. Så om jag ångrar mig ska jag gå dit någon dag nästa vecka, så klipper vi till det som jag brukar ha. Toppade det iallafall, nästan två centimeter faktiskt, men mitt hår känns så lent nu så det var det värt. Annars så är det lugnt ikväll, har massor att plugga men är inte på humör på det. Ska ringa min lilla papi nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback