Stadsvandring

Heeeej!
Har haft en riktigt mysig dag idag. Vi skulle gå stadsvandring med skolan och samlingen var klockan tio, trodde vi. När klockan blivit 10.10 och ingen dykt upp än så antog vi att vi fått fel tid.. Så jag, erika, john och johannes börjar gå in mot stan för att kanske hitta dem. Och till slut gjorde vi faktiskt det! Vi fick en lapp med frågor som vi skulle svara på genom att gå till olika ställen och läsa på skyltar. Vi gjorde det mesta, men hade ingen penna... Så vi gick mest runt och kollade, vi hade iallafall sjukt skoj. Vid ett-tiden beslutade vi oss för att ge upp. Killarna cyklade hem medan jag & erika gick till henry's och tog oss en varsin skaldjurssallad med cola. Sjuuuukt gott! Men så missade vi bussen två gånger, så det blev en del shopping. Väl hemma hos mig har vi bara myst och snackat skit. Nice, säger jag. Nu sitter jag och lyssnar på go musik och bara njuter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback