Träna idag

Åh. Imorse fick jag sova ut riktigt länge. Känns som jag knappt gjort det under hela lovet som varit, för det alltid varit något på gång. Tänk att imorgon är sista chansen för en sovmorgon. Idag måste jag göra sådant som jag skjutit upp hela lovet, städa mitt rum och plugga! På tisdag har vi bokrecention-inlämning och företagsekonomi-prov. Jag har inte läst en enda sida ur boken så jag känner mig lite stressad och provet har jag inte tittat på under hela lovet. Boken är på 183 sidor, så om jag börjar läsa idag så behöver jag läsa 31 sidor per dag. Usch, det lät inte roligt. Idag, om några timmar, ska jag och johanna iväg och träna på friskis! Känns skönt, eftersom det var evigheter sen jag tränade sist. Undrar hur min kondition är nu efter all julmat, godis och festande. Nu ska jag laga lunch till mig själv eftersom jag är ensam hemma. Tjarå


Lilla bebisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback