Nomadic me

Hallå snyggingar!
Igårkväll var johanna, fanny och tilda här och myste. Vi gjorde fruktsallad, kikade film och spelade Med andra ord. Och åt massor med godis, varav jag hittade en del i min säng när jag sedan skulle sova. Blev väckt två gånger utav att mobilen ringde mitt i natten.. så nu ska jag börja stänga av den när jag sover, eller iallfall om jag ska upp tidigt dagen därpå. Jobbade idag 9-15 med matilda, så det var riktigt roligt. Dagen gick så fort idag eftersom det aldirg blev långtråkigt, så jag nästan inte ville gå hem när klockan blev tre. Mamma körde mig till jobbet imorse och hade gjort iordning en matlåda åt mig, gulligt av henne. När jag kom hem så fikade vi, bullar och kakor. Och från dess tills nu har jag och antonia suttit och pluggat företagsekonomi tillsammans över telifon. Ska fortsätta med det resten utav kvällen eftersom vi har prov på tisdag. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback