180109

Heeej!
Vilken soft dag det varit idag. Väcktes utav att telefonen ringde imorse, låg och pratade i någon timme.. Men så började Olivia skicka hotfulla sms om att jag var tvungen komma till henne direkt, så det vara bara att ta sig upp. Plockade upp John och sen cyklade vi tillsammans till Olivia. Vi samt Johannes skulle planera lite inför klassfesten som ska hållas den 31 januari. Om allt blir som planerat så lär det bli riktigt grymt!! När killarna drog såg vi på film och åt mat. När jag sedan kom hem låg jag och tittade på bandy (sve-fin), bara för att Anders spelade. Vi vann såklart. Nu har jag precis poppat popcorn, hällt upp iskall cola och ska sätta på en film. Oklart vilken det blir än. Hörs senare!


Östling, 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback