Bästa dagen på länge

Min födelsedag igår var riktigt härlig!
Dagen började i skolan med massor av grattiskramar, vid 11 tog jag bussen till Skövde där papi stod och väntade på mig. Vi gick till en restaurang och åt, men mest drack. Han ville vara den första som bjöd mig på öl ute lagligt, hehe. Efter ett par stora starka och ett par glas rosé, tog han tåget hem till Stockholm och jag bussen till stan. Mötte upp tjejerna på Harrys, där vi drack öl och Strawberry daquiry. Fick en fin champagneflaska utav Antonia. Åkte sedan hem, åt kräftor och drack bubbel med familjen. Kvällen slutade med grattis-samtal från vänner och släktingar. Blev sent i säng, och jag var sjukt seg imorse..

Nu har vi nyss ätit pannkakor, sitter med Rättskunskaps boken bredvid mig men har inte riktigt motivationen. Är nervös för Antons skull, som ska göra om sitt teori-prov idag! Klarar han det så får han sitt körkort, eftersom uppkörningen redan är avklarad. Om cirka två timmar ska vi ha Moderna träningsformer, vilket jag också är nervös för eftersom jag absolut inte rört en fena på hela våren/sommaren och idag är det intervallträning utomhus.. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback