Kändisdjungeln

Tjenis penis. Idag på studiepassen gick vi och satte oss i biblan och jobbade rätt flitigt, så nu är jag ikapp i matten. När vi slutade körde gulle-anton hem mig, med en sväng förbi torngrillen. Sedan stannade han några timmar hos mig. Tycker verkligen om den killen.

Nu sitter jag och kikar på Kändisjungeln med mammi. Har ni sett det programmet? Först lät det tråkigt men nu tycker jag det är riktigt underhållande. Nu blev precis Karl-Petter biten av en minikrokodil och fick sy 12 stygn. Svinläskigt, men han är för jäkla gó alltså. Hans dialekt gör att man bara sitter och ler. Efter detta är det fortsatt naturkunskaps-plugg som gäller. puss


Goa o glada karl-petter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback