Last night

Godmorgon. Nu har jag äntligen lyckats ta mig upp ur sängen och ta en varmdusch. Har mått pyton hela morgonen, blä. Igår hade jag riktigt roligt, billigt var det och det gjorde sin rätt! Kvällen började med ett par glas vin samt öl på antonias balkong, sedan drog vi till krog och tog varsin stor sallad. Jag tog skaldjurssalladen, och den var helt underbar. Dock kostade den 120kr men det var den värd. Blev några öl där, sedan gick vi över till stadt där ölen endast kostade 30kr. Vilket självfallet resulterade i x antal öl. Var hemma runt, 3?

Illamåendet är borta nu och jag börjar sakta som säkert känna ett litet sug efter vin, cider och drinkar. (läs; absolut ingen öl) Om någon timme ska jag träffa antonia och sedan ska vi hem till mette. Vi brudar ska bada badtunna och dricka vin där ikväll, såååå mysigt. Sedan blir det Strand, hoppas vi ses där! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback