M. Uggla

Yeah, sitter och lyssnar på våran allas uggla!

Om ni inte hört dessa gamla godingar, så måste ni lyssna på dem nu:
Varning på stan (1977)
Vittring (1978)
Hallå (1989)
Raggarna (1989)
Trubaduren (1993)
Jånni balle (1993)
Bli gay (1997)
Pom Pom (1997)
Testosteron (2000)

Två underbara lugna låtar, som får mig att rysa:
Astrologen (1983)
1:a gången (1993)
I himmelen (2000)
Kan det vara kärlek? (2000)

Vad tycker ni om honom?

Du o jag, vi ville dela livet
Fanns ingen oro eller tvekan, vad kunde gå snett?
Men idag, tar vi varann förgivet
Och har förlorat att det där som var så rätt

Men vad är det då som gör att jag är kvar,
fast jag har sagt jag ska gå?

Kan det va kärlek åå,
Kan det va sååå,
att jag nog älskar dig ändå?

Vi har, tappat bort varandra
Som att otrohet och svek inte spelar nån roll
Står kvar, fast går i smyg till andra
Kanske bäst vi ger oss av åt varsit håll

Men vad är det då som gör att jag är kvar,
fast jag har sagt jag ska gå?

Kan det va kärlek åå,
Kan det va sååå,
att jag nog älskar dig ändå?

Tid att bryta upp, dags att ta ett kliv
Packa väskan, ge sig av mot ett eget liv

Men vad är det då som gör att jag är kvar,
fast jag har sagt jag ska gå?

Kan det va kärlek åå,
Kan det va sååå,
att jag nog älskar dig ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback