Party all the time

Igår hade jag grymt kul, vilket jag ganska hårt känner av idag. Efter skolan igår gick jag och antis på stan och köpte presenter, och köpte med mat hem från torngrillen. En timme senare kom grabbarna och så förfestade vi lite på balkongen. Innan kl 19 cyklade vi iväg hem till julia, där det var födelsedagsmiddag. God mat, musik och massor med dans. Sedan kom killarna och livade upp festen. Lite innan tolv drog vi vidare och drack drinkar. Efter det blev det helt andra äventyr, nice. Kom i säng vid två-tiden, och idag har jag jobbat med towe. Det är vi två imorgon med, så det ska bli roligt. Ikväll blir det fest eller myskväll, får se vad som lockar mig mest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback