Söndag

Godkväll. Nu är min ipod beställd och den beräknas vara här den 18:e september. Alltså har jag två härliga leveranser att se fram emot nästa vecka. Graveringen blev: "Linnea 09-09-09" eftersom det var den dag jag fyllde 18 och jag fick den i 18år dags present.

Imorgon efter skolan ska jag ta livmoderhalscancer spruta(!). Tycker det är jättejobbigt, så är lite nervis. Efter det drar jag & Anton vidare till Skövde för att se på bio, Inglourious basterds. Filmen är lite mer än 2h lång, jag älskar att se långa filmer på bio. Åh, längtar redan efter smörpopcornen och colan. Nu ska jag föna håret och sedan försöka plugga lite innan det blir sängen. Puss på er




Party all the time - Black eyed peas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback