Söndag

Så var den här jobbhelgen avklarad. Har missat massa roligt med mina vänner, men har varit för trött efter sjukan så jag har inte haft ork. Plus att jag nu jobbat både lördag och söndag, vilket verkligen tagit på krafterna. Ska även jobba de kommande två helgerna, pust, men jag är ju som lyckligast när lönebeskedet väl kommer.

Jag och mamma försökte klicka hem tre möbler till mitt rum från ikeas hemsida, men då visade sig att just dessa tre specifika möbler inte gick att beställa hem. Medan allt från dubbelsängar till lampskärmar gick att beställa. Typiskt. Så det får bli en tripp till närmaste ikea snarast möjligt, för nu är mitt rum klart och i desperat behov av vissa saker. Behöver en snygg svart hylla över skrivbordet, en bokhylla och en extra garderob. Även en svart matta vill jag ha.

Idag är det 3 dagar kvar tills jag fyller 18!!!!! Känns goare än gött. Vi brukar alltid ha min älsklingsrätt på födelsedagskvällen, men i år ska jag ta bussen till Skövde och möta upp pappa för en middag och en eller två öl. Hehe, det ser jag fram emot. På fredag är det tjejmiddag och sedan Stadt för fulla muggar som gäller! Veckan kommer alltså vara toppen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback