The day after

Sitter här med världens största smile på läpparna, trots min baksmälla som ser till att mitt huvud snart sprängs. Kvällen igår blev så lyckad! Vi var 17st, och det bjöds på planka med potatisgratäng. Efter maten öppnade jag mina presenter, och allt var verkligen jättefint. Vem vet, det kanske kommer upp bilder senare? Närmare tolvslaget åkte vi till Stadt. Det var lagom mycket folk, och jag hade grymt kul. Dock tyckte jag dansgolvet var lite klent?

Imorse vaknade jag och Anton redan klockan 8. Jag mådde verkligen K.A.S.S.T. Men det är sådana smällar man får ta, kvällen var lätt värt det. Nyss åkte Anton och jag har satt igång med städningen. Hehe, sen måste jag lägga upp en bild på vilket kaos det är i köket. Men nu måste jag skynda mig, för Anton plockar upp mig om ett par timmar med bilen, så ska vi ta en liten utflykt till Smögen. Ska bli jättemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback