Wihooooo

Får börja med att gratulera min älskade syster, som fyller 15 idag.

Var så otroligt skönt med sovmorgon imorse! Efter att ha uppvaktat lollo imorse kl 7, somnade jag om och gick inte upp ur sängen förrän vid tio-tiden och tog mig ner till skolan. Lollo smsar och berättar att min ipod hade kommit, så direkt när vi slutade cyklade jag och coffe hemåt. På köksbordet låg min söta lilla rosa ipod. Nu har jag suttit hela eftermiddagen och lagt in goa låtar på den, och nu testar jag de nya funktionerna.

Det ballaste är att det går att spela upp låtarna högt, alltså utan hörlurarna. Det går även att filma, med riktigt bra skärpa måste jag tillägga. Att det finns radio och stegmätare kan vara bra vid vissa tillfällen. Jag är nöjd, tack pappa.

Nu snart ska vi äta lollos älsklingsrätt; fläskfilé, potatisgratäng och mammas goda sås.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

I got a feeling, that to night's gonna be a good night!!

2009-09-15 @ 21:27:31
Postat av: Anonym

gissa vem som skrev :) ?

2009-09-16 @ 21:25:01
Postat av: Linnea

Hehe jag vet inte? Tell me, anonym.

2009-09-16 @ 21:37:29
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback