heeeeeeelt sjukt

Hahahhaha, kan inte sluta skratta. Heeelt sjukt! Imorse när jag kom till jobbet hittade jag inte min skåpsnyckel, vilket gav mig lite panik för att jag hade mycket grejer i skåpet jag ville komma åt. För en stund sen kom jag på att nyckeln kan ha lagt sig under fodret på min väska eftersom jag känt andra saker legat där. Hittade hålet och drog sönder det ännu mer för att få upp sakerna, varpå jag hittade sak efter sak, bland annat: en dyr concealer, eyeliner, mascara, 2 par pärlörhängen, läppglans, lypsyl, pennor, ringar, tamponger, hörlurar... och NYCKELN! wohooo.

Helgen i Stockholm har varit super! I lördags var det som sagt kräftskiva och sedan hängde jag med mina grabbkusiner på fest, varpå jag var hemma lite efter fem på morgonen. Söndagen var jag, pappa och lollo på stan. Blev Thank god it's friday innan lollos tåg gick hem och på kvällen blev det mini kräftskiva igen, Yes! Måndagen började med morgonmys med lilla systeryster, frukost i sängen framför Disney Channel och sedan traskade jag över till farmor på lunch. Wille kom dit och kramades hejdå, eftersom hans flyg gick bara några timmar därefter till Usa. Gjorde stan några timmar och sedan mötte jag upp pappa i Gamla stan på en tidig middag på en båt vid hamnen. Jag åt handskalade räkor, grillad ciabata och aioli. Nu ska jag fortsätta mysa med min underbara pojkvän som jag saknat så mycket.
Kräftkalas kräftkalas, vi höjer våra glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback