Hej hej hallå!

Heeeej. Mig har ni hört något från på några dagar! Jag har jobbat 9-18.15 hela veckan och har umgåtts med antingen min pojkvän eller vänner direkt efter jobbet, så har inte haft någon tid över alls att röra datorn. Jag mår i alla fall lika underbart som alltid och längtar just nu till helgen som ska spenderas i Stockholm.

Igår köpte jag och erika en stor smörgåstårta som vi njöt utav med en flaska rosé. Efter detta fick jag gå modevisning för henne och syrran, då jag hade shoppat för över 2 000 kronor (eftersom det var löning!). Har bland annat köpt en lång kavaj, poncho, väst, tunikor, underkläder och skor. Idag höll jag mig från shoppingen, men har redan lagt undan 4 tunikor tills imorgon.. Fastän jag inte får för mina nära då de säger att jag är beroende!

Idag på jobbet var det en liten flicka som sa till mig: "Du ser ut som en docka" Jag bara log mot henne, men hon fortsatte berätta för sin mamma hur "vacker" hon tyckte jag var. När hon sedan går ropar hon över butiken "Hejdå dockan" Haha, så jäkla söt unge.


Älskling klarade teorin idag, Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback