Lite om mig..

Du heter: Linnea Victoria Nanna Westerlund
Smeknamn: Nea eller neis, och ytterst sällan "linnet"
Låt som när du är ledsen sörjer till: Celine Dion låtar

Beroende av: Alltid ha något på läpparna.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ben och ögon får jag flest komplimanger för. Men av min pojkvän är det nog rumpan.

Hur imponerar man på dig? Självförtroende och charm!
Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar ofta för mig själv. B.la. när jag ser något roligt på tvn eller får ett roligt sms/mms.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS och vem är det från?: Phille: Absolut, det kan jag göra, skicka när du vet vilken tid du kommer till centralen

Var bor du? Lidköping

Trivs du där? Det har varit en bra stad under uppväxten, men nu vill jag utforska något nytt!

Hur svarar du i mobilen? "heeeeej" när jag är pratsugen, och "tja" när jag vill att samtalet ska gå fort. Så, nu vet ni!

Vem ringde dig senast? Antonia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade hur hon mådde efter krocken. Tänker på dig hjärtat.
Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Till jobb och annat viktigt, absolut. Annars, njaae..
Hur känner du dig nu: Glad! Men hungrig som en varg..

Vanligaste färg på dina kläder: Just nu är beige min favorit

Vad saknar du: Min syster och papi som bor i Stockholm. Som tur är får jag träffa dem på lördag!

Hade du en bra kväll igår: Toppen! Rosékväll med bästa vännen.

Favorit dryck på morgonen: Juice och en kopp svart kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22/23-tiden brukar jag vara helt slut.

Är du blyg? Nix! Dock kan jag uppfattas blyg bland personer jag känner mig obekväma med, t.ex. någon jag inte tycker om.
Sysslar du med någon idrott: Har i alla mina år gjort det. Men nu är det ko-lugnt på den fronten!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kluring! Man kan verkligen känna "wow" vid första ögonkastet, men that's it.. Dock visste jag att jag ville ha min pojkvän bland de första gångerna jag såg honom!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Dra ner gylfen, langa fram snoppen och kissa.

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!!

Är du bortskämd: Jag är det i form av att aldrig ha behövt göra något hemma, men annars inte!
Vad gör du i morgon: Jobbar till 18.15, sedan ska jag träffa min underbara pojkvän.

Vad är det värsta du vet? Falska människor? Döden? Hemska sjukdomar? Det finns mycket nämntvärt..

Vad är det finaste du fått? Filip.
En speciell dag du minns: Första gången jag såg min yngsta lillasyster, då hon bara var några timmar gammal.

Du samlar på: Underkläder..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, någon av mina bästa vänner eller filip.
När grät du senast: I måndags, som jag skrev om här i bloggen.

Vill du gifta dig: Nej, eftersom mina föräldrar är skilda har det fått mig att inte tro på kärlek livet ut. Hur kära man än är.
Vill du ha barn: Ja! En flicka och en pojke. En flicka först och sedan 2 år senare en pojke.

Vad dricker du helst när du är törstig: När jag är riktigt törstig är cöla det enda jag är sugen på!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. Pappa bor i Stockholm och mamma här i Lidköping.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Sedan jag varit liten har mamma sagt att man inte får somna ovänner. Så jag tror aldrig jag somnat med att ha varit ledsen över något, utan alltid rett ut det innan jag gått och lagt mig.

Biter du på naglarna: Jag gjorde det när jag var yngre, men idag skulle jag inte ens tänka tanken. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback