Tisdag

Tisdag betyder bakfull. Sista måndax igår, redigt skön kväll! Kvällen började med drink och matlagning hos mig, jag och pojkvännen. Efteråt sprang jag runt i en halvtimme och valde kvällens outfit medan fille och glenny satt och drack öl. Sedan traskade vi över till John som fyllt 19 och kvällen slutade såklart på måndax. Hela kvällen fick jag/vi höra hur braaaa vi passade ihooooop, och hur söööööta vi var tillsammans. Faktiskt heeeelt perfektaaa. Haha, ja det är väl alltid roligt att höra! Vi fick även höra att vi "satt ihop - bokstavligt talt", och då fick jag lite ångest för jag har alltid avskytt sådana par. Men då sa fille "Om att vara med dig är de bästa jag vet, vill jag väl spendera så mycket tid som möjligt med dig?" Då smälte jag en gnutta, för precis så känner ju jag med och man kan ju inte stoppa kärleken. Efter måndax traskade jag, fille, erika, linus och anton till tornis och sedan hela vägen hem. Var hemma lite efter 4 nån gång.

Idag har vi legat i sängen nästan hela dagen och bara myst. Vid 14-tiden åkte jag med hela familjen Leksell för att luncha på stan. Efteråt åkte vi tjejer hem, medan grabbarna åkte och skulle fixa något med sina telefoner. Nu åkte precis Lina till tåget för att åka hem till Malmö och Yvonne åkte iväg med en kompis. Så nu är jag hemma helt själv här i huset. Funderar på att göra en liten överraskning tills fille kommer hem igen.... i form av att ligga naken på köksbordet med sushi över hela kroppen, som Samantha i Satc. Bra idé?? Kanske borde byta ut sushin mot sprutgrädde?     Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback