trivs som fisken i vattnet, helt klart

Oh, vilken härlig dag! Såklart lyssnar jag på Dum av dig och mår jävligt gott. Jag kan riktigt säga att jag är lycklig till 110%. Trots att min framtid är helt oklar just nu...

Idag fick jag frukost på sängen av pojkvännen. Sedan cyklade vi in till stan, jag till jobbet och han till körskolan. Hade som vanligt en rolig dag på jobbet. Trivs verkligen på h&m i stan, mina arbetskamrater är så roliga och goa. Har riktigt stadgat mig här nu känner jag. Därför jag är så ledsen över att det här är min sista vecka. Som tur är har jag dock fått några extratider ett par veckor framöver. Sedan är det dags för lilla mig att börja söka jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback