to You my Love..

Jag är fortfarande nykär. Eller kan man verkligen säga nykär när man är kärare än man någonsin varit? Han är min stora kärlek och min bästa vän. Jag är helt genuint lycklig när jag har honom i mitt liv. Tidigare när jag känt mig fullkomligt lycklig så har jag alltid väntat på att något hemskt ska hända eller att något ska förstöra min lycka. Och det har det ibland gjort. Men nu känner jag att det är så här det ska vara, nu är det min tur att vara lycklig. Och det är jag verkligen. Så jag vill tacka världens underbaraste/omtänksammaste/snyggaste/roligaste/snällaste kille, min fille.

Nu blev det här en liten kärleksförklaring till min pojkvän... Hihi. För er som undrar vad jag pysslat med de senaste dagarna så var min sista 8 veckors-sommarjobbsdag-på-h&m i fredags. Jag och min pojkvän åkte direkt hem till mig och hade kräftskiva med mamma och glenny. Det var riktigt mysigt! Mätta och lagom runda om fötterna åkte vi hem till fille, tog en härlig långpromenix med lexus och gick sedan och lade oss. Lördag förmiddag spenderades med några av familjens leksells släktingar som var på besök och sedan fick jag med min man ut på en springtur. Men tro fan det var jag som bangade när vi väl kommit ut... Inte bra.

Efter en dusch, grillat och rosé cyklade jag och baby till stadsträdgården där Melissa Horn uppträdde. Huuuuuur braaaaa sooooom heeeeeelst, jag döööööör bara jag täääänker på deeee..... Efter det blev det spontanfestande. Toppenkväll! Dock inte lika bra dag. Vaknade 08.35, 25 minuter innan jag började jobba. Tror inte jag ställt någon klocka. Sedan får ni räkna ut resten själva..

Nu ska jag ta på mig kläder och åka till Axelsons. Lina ska toppa mitt hår! Ääääntligen känner jag lite..


igår på melissa horn, underbart..

spoted! systrarna westerlund på samma fest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback