Pretty damn good

Är på jättebra humör idag. Hände en sådan jäkla rolig grej alldeles nyss som vi fortfarande skrattar åt. Efter skolan så låg jag & syrran och slappade i soffan framför tvn och hon somnade så sött. Efter en stund ringde telefonen och jag tar upp den och svarar. Samtidigt vaknade lollo, satte sig upp och svararade "hej det är lollo" och trodde att hon höll i luren. "Hallå?" säger hon och märkte efter en stund att jag höll i telen. Så kollar hon på sin hand och ser att hon inte håller i något. Hahahahhahaha, sååå himla roligt, vi vek oss av skratt en stund där ja!

Gårdagen var jättemysig. Vi gick runt bland 2:orna och gjorde vår marknasundersökning på förmiddagen och sedan gick jag, bec och petter och fikade på 3b. Efter det tog vi en tripp till jess nya lägenhet för att kika, hur mysig som helst var den. Sedan drog vi oss hem till mig och på kvällen fick jag besök av fille. Idag har vi haft mental träning, matte, drama, rosutdelning och moderna träningsformer i skolan. Har matteprov imorgon kl 9, så jag är lite stressad nu eftersom matteboken behöver lite tid med mig ikväll. Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan vad azzum, det var ju jag som ringde!! gödsch

2010-02-12 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback