Me and my dad

Lagom till när Sussie & Micke dratt, stod pappa utanför och väntade. Vi åkte till pappas favvo kebab-hak och köpte kebab och körde ut till stora gräsplätten vid kaknästornet och satte oss. Så mysigt! Sedan ville pappa lära upp mig att köra bil inne i stan (då jag bara kört till täby och åkersberga tidigare) så jag fick köra från Birger Jarls gatan till min gata. Och göra min första U-sväng i trafikstockning. Ha!

 

Och till er som inte kört inne i sthlm; det är MYCKET svårare än vad man tror! Det är enkelriktat överallt, två eller tre filigt, taxibilar, cyklister och poliser överallt. Kommer inte ens ihåg hur många tutningar jag fick efter mig, men JAG KÖR SOM JAG VILL.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback