00.00

Yeeeeeah!

Har haft en jattemysig kvall och nu ska jag strax slagga. Imorn kommer runsio och hamtar mig vid ett-tiden. Sa det blir bara upp for att ata frukost, duscha och packa igen. Har ingenting vart att skriva om forutom att jag nastan krockade med molly sanden pa stan idag. Kan ocksa tala om for er att jag har verkligen varldens sotaste lillasyster!!! Vi busade lite forut och jag rakade gora sa hon ramlade oh slog sig mot bordet med en hard guldkant, sa hon fick ett jattelaskigt sar over hela kinden. Nar hon slutat grata och jag sagt forlat och kramat henne massor med ganger sager hon bara: nea, jag alskar dig. Jag blir helt varm i hjartat av den tjejen! Det var allt fran mig, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback