1 dec

Jag och min klass skulle åka på klassresa. Vi åkte två och två på flygande mattor över jättestora hav och höga berg. På nåt sett råkade vi krasha på en ö och vi visste inte vart vi var, inte ens vår snygge reseledare visste. Det fanns bara ett hus på ön och där gick vi in för att få hjälp. Det var ett jättestort hus och vi gick runt i ett led för att hitta någon som kunde hjälpa oss. Det var släckt i hela huset så det var svårt att se något. Då ser jag att det sitter en man i en fåtölj med en katt i knät och bara stirrar på oss. Han reser sig upp och går mot oss med en pistol i handen, vi springer i ren panik upp till övervåningen. Vår gympalärare säger åt oss att låsa in oss i badrummet medan han ska ta hand om mannen. Kommer ihåg att coffe viskade till mig att han var rädd, sedan vaknade jag. Det var bara en mardröm men mitt hjärta bultade som bara den, gud så rädd jag var. Nu har jag i allfall ätit frukost och ska just hoppa in i duschen. Vi börjar inte förrän kl 13 så jag är i god tid, vilket känns skönt. Idag är det bara plugg, plugg, plugg och träning som gäller.

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback