Christmas break

Är helt slut efter gårdagens bravader. Kvällen blev riktigt lyckad! Först var vi på förfest hos coffe, sedan drog vi till parketten vid kanske halv tolv/tolv. Där inne hade jag galet kul! Det var längesen jag släppte loss så mycket som jag gjorde igår. Så det var riktigt skoj. När vi satt i taxin på väg hem så frågade coffe mig vart min väska är och jag hade inte en aning så jag fick världens panik. Just då ringde wetterlind och sa att den var kvar i garderoben. Så det löste sig, som tur var. Vi var hemma hos olivia lite innan tre och somnade nästan direkt. Imorse vaknade vi kvart över nio, fastän vi började 09.00 men hann faktiskt med kvart i tio bussen. När vi väl kom till skolan hade vi missat fikan men det blev en kortfilm och sedan var det dags för julavslutningen i aulan. Det var grymt mysigt (förutom baksmällan), vi satt bara och njöt. Efter det blev det en snabbfika med erika och sen gick vi en sväng på stan. Nu orkar jag inte skriva mer, för resten var bara helt fucked up. Haha. Imorgon ska jag och antonia byta julklappar, och senare på kvällen så är det lilla julafton med glennys släkt. Kommer bli mysigt! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback