Dan fore dan fore dopparedan

Hi everybody!
Har inte de tre sista bokstaverna i alfabetet pa den har datorn sa det blir kanske lite svart att lasa vad ja skriver.

Idag ar det dan fore dan fore dopparedan! Wohoo. Tank att det ar julafton pa onsdag! Langtar nagot otroligt mycket. Idag har vi varit inne i stan och handlat julklappar. Tank er sthlm nagra dagar innan julafton.. panik. Koerna ar hur langa som helst och nastan allt ar slut. Men sa blir det nar man ar ute i sista stund. Fick i allafall allting handlat till kusinerna. Och imorgonbitti tar vi bilen upp till farmor i Sandviken. Killkusinerna ska ocksa med upp och stannar, som vi, tills pa fredag sa det kommer bli grymt roligt. Grejen ar bara att vi inte far plats hela familjen i en bil, sa jag far val offra mig och aka med killarna. Som alltid nar vi ska ivag hela familjen. Nu blir det strax middag, och jag langtar verkligen for pappa ar namligen varldens basta kock! Igar var det nagot jattegott, blodigt kott med ungsbakad potatis och svampsas. Och idag skulle det bli nagon god fisk tror jag. Efter maten ska vi sla in alla julklapparna och skriva julrimmen. Helt seriost, finns det nagot mysigare an att sitta hela familjen samlad och julrimma, dricka glogg och ata lussebullar? No way. Nu ska jag kila, for jag har namligen lovat min lillasyster att leka med henne innan maten. Skot om er och ha det toppen. Puss

                  
                                                                Bilder fran forra julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback