Ge mig jullov

Hey suckers!
Roligt att jag hade hela 29 unika besökare igår, då jag la upp adressen hit på bilddagboken. Hade en så sjukt skön skoldag idag, skrattade verkligen non stop. Vi hade studiepass hela dagen men fick verkligen ingenting gjort. Däremot lärde jag och coffe oss en hel del användbara ord på teckenspråk, som b la "jag är kåt" och "din jävla idiot". Min eftermiddag har bestått utav erika och massor av fika. Mysigare eftermiddagar får man leta efter. Har pluggat lite halvhjärtat ett tag men nu ska jag sätta igång på riktigt. Har religon-inlämning imorgon och jag har en hel del kvar, så det är bara för mig att börja.

Mår väldigt bra som läget är nu, men kan inte låta bli att längta efter jullovet. Sthlm, Sandviken och slutligen Linköping. Ska knappt vara hemma något och det känns bara skönt. På fredag är det lussebandyn och det kommer bli grymt kul! Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback