Godnatt!

Hello fellows!

Ska berätta lite kort för er om min dag. Efter skolan mötte jag, som sagt, upp erika & maja för en fika på söderströms. Det var riktigt mysigt och välbehövligt. Vi hann även in på kopparsalongen för att boka klipptid och massage. Så allihopa, den 8:e januari ska jag klippa mig. Efter fikan gick jag direkt till friskis för ett medelpass, det var så himla skönt. Glenny körde hem mig. Vi åt middag. Två lussebullar till efterrätt. Förskte sätta igång och plugga. Hann inte. Desperate började. Det var som vanligt sjuuuukt bra, hur sjutton ska jag klara mig utan det under hela jullovet?! Nu sitter jag här med ångest för att jag inte pluggat idag. Jag som hade planerat in en pluggdag, men det blev inget med det. Imorgon hinner jag inte så mycket heller för då ska jag och min älskade vän erika ta en långfika. Nu ska jag strax gå och lägga mig, är monstertrött. Börjar dagen imorgon med ett nationellt engelskaprov. Toppen! Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback