Imorgon=Fredag=Lussebandy

Coffe var precis här med lite grejer som jag ska ha på mig imornkväll. Efter många om och men lyckades vår grupp äntligen bestämma oss för vad vi skulle klä ut oss till imorgon. Vi ska vara skidåkare och det ska se ut om som vi är på after ski. Så vi ska springa runt inne i gympasalen och spela innebandy med varma termo-byxor och underställströja. Med skidglasögonen på huvudet och håret lite ruffsigt efter att ha varit under mössan hela dagen. Haha, kan bli roligt.

Förresten så har tydligen hela min familj valt julkort, utan att höra min åsikt. Det är ett kort på oss alla framför tre elefanter och alla har ett skrämt men glatt leende på läpparna. Kände verkligen en tillbakalängtan till thailand när jag såg den bilden, så därför langar jag upp en bild från vår altan på hotellet vi bodde på första veckan. Min helg är helt fullbokad så jag kommer knappt ha någon tid att ta det lugnt på, så ikväll ska jag ta igen den tiden. Efter det här inlägget ska jag stänga av datorn, hoppa in i duschen, värma ett par lussekatter, värma en kopp té och lägga mig i sängen och se på en bra film. (Hoppas att antonia läser detta när hon kommer hem från skövde och ringer mig) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback