Mattematik

Har äntligen lyckats öppna matteboken och faktiskt kommit igång. Absolut HELA min kväll kommer att bestå utav vinklar, satser, ekvationer och all sådan skit som mitt matteprov kommer bestå utav imorgon. Idag var jag i skolan jättetidigt för jag och viktor skulle se på julkalendern i skolan. Fast grejen var att just idag visades det inget, det var ju typiskt. Den dagen vi till slut tar oss i kragen och åker dit i tid, så var det inställt. Lite över åtta åkte jag iaf hem till antonia för morgonkaffe och lussebulle. Lite tjöt sådär på morgontvisten är aldirg fel, men jag var nära på att somna igen när jag la mig i världens skönaste säng. Vi kom lite försenade till skolan men då bjöds det på klassfika utav josefin & filip. Gifflar, pepparkakor och julmust. Och ett par roliga lekar på det, gud vad go min klass är. När vi slutade vid 13 mötte jag upp fia för en lång shoppingrunda på stan för att inhandla julklappar och nu är min plånka i princip tom. Nu är allting fixat tills imornkväll och det kommer bli super! Jag är riktigt monstertaggad! Ska fortsätta plugga nu och vänta på samtalet från min pluggbody. Ciao!

                                  
                                                                     Världens bästa

Kommentarer
Postat av: Den bästa

du är världens bästa neis <3

2008-12-17 @ 22:56:03
Postat av: nea

naaa! :)

2008-12-19 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback