Ståckhölm

På religionen fick vi åka hem och jobba på våra arbeten om vi ville, men då gick vi och bokade biljetter till Linköping istället. Det är nämligen där vi ska skåla in det nya året och bara ha det gött. Vi åker ner den 30:e december och hem den 2:e januari. Efter det blev det en fika på Söderströms och sen gick jag & Erika till Sockerbruket för att titta på hennes 12-åriga lillasyster när de spelade upp deras pjäs. De var urgulliga och riktigt duktiga med både sång och dans. Kom nyss hem därifrån och nu kikar jag lite smått på Vänner. Är hungrig och väntar på mat, det blir kinamat ikväll. Men innan det ska jag hoppa in i duschen och sedan packa lite grand. Åker till papi imorn direkt efter skolan. Vi ska se en förhandsvisning på någon ny disneyfilm på söndag eftermiddag och det ska bli skoj eftersom det faktiskt brukar visas riktigt bra filmer. Förra året var jag och tilda på det, och då visades Den lilla kycklingen. Och tidigare har det varit b la Björnbröder och Familjen Robinson. Nje, duschen var det ja.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback