Step up

God kväll,
Vårt internet har varit nedlagt hela dagen idag eftersom vi möblerar om i rummet mellan mig och min syster, där routern sitter. Idag har jag iallfall jobbat 9-15 och när jag kom hem så höll hela familjen på att storstäda. Så då satte jag också igång att städa mitt rum. Och nu menar jag verkligen Storstäda. Har dammat, dammsugit, svabbat osv. Mitt rum är nog världens finaste rum när det väl är fint och inte stökigt, som det dock brukar vara. Har annars haft en riktigt rolig helg, dock utan sömn, så nu är jag helt slut. I fredags efter skolan tog jag och Antonia oss en sväng på stan för att inhandla lite grejer. Efter det gick vi hem till henne, lagade fiskbullar och makaroner. Vid kvart över sex mötte vi upp killarna och anmälde oss till Lussebandyn. Vi kämpade på men åkte ut i kvartsfinal. Vid halv tre-tiden var vi hemma. Blev sent den kvällen eftersom jag och Erika låg uppe och fnissade halva natten. Vi gick upp ganska tidigt för jag skulle på julbord hos min chef på eftermiddagen, vilket var riktigt trevligt. Blev senare än tänkt men väl efter det så skjutsade Fredrik hem mig till Johanna där tjejerna redan var. Vi bytte julklappar och hade det jättemysigt. En toppen lilljulafton med dem bästa, helt enkelt. Kom hem ganska sent då med men var tvungen att ställa klockan på 07.30 eftersom jag skulle upp och jobba. Jag gick upp nästan direkt medan Erika var omöjlig att väcka, haha, så henne väckte jag fem minuter innan vi skulle åka. Nu ska jag tina ett par lussebullar, dricka julmust och ringa en vän. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback