Typiskt mig

Sitter och ser på Ugly betty och ska snart, snart, snart öppna matteboken. Idag skulle jag egentligen råpluggat matte och sedan tränat, men skippade allt för att umgås med erika. Det är helt sjukt hur roligt jag har ihop med den bruden, hon är verkligen helt crazy. En rolig nämndvärd sak som hände idag var att jag i matsalen tappade min tallrik med två hamburgare, potatismos, sås och ketchup över mig. Tro mig när jag säger att de som såg det; skrattade. Och ni tror inte emil ställer sig och filmer insidenten också. Egentligen borde jag skämmas, men det var faktiskt lite roligt så här i efterhand. Imorgon ska vi för första gången kolla på greveholm innan skolan, det börjar 07.40 och sedan ska jag på morgonkaffe hos min älskade vän antis. Kommer bli riktigt mysigt. Sedan längtar jag grymt mycket tills torsdag! Och då menar jag verkligen, monstermycket. Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback