Linköping imorgon!

Tja!
Imorgon åker vi! Jag och Erika! Jag och min bästa vän! Vi kommer ha det så galet skoj! Vi åker imorgon vid tre, men innan det ska vi hinna med en sväng på stan samt lunch. Idag däremot har jag hunnit med en hel del. Imorse blev det en fika hos viktor, sedan mötte vi upp fanny för en sväng på stan. Jag köpte bara nödvändiga saker som tagit slut; puder, rouge och cocos lipbalm från the body shop. Sedan åkte jag hem och skulle börja packa, men så kom john och då blev det ingenting gjort.. Vi såg en jättehärlig film som man bara sitter och asgarvar åt hela tiden. Nu är klockan lite väl mycket, ska ju upp tidigt imorgonbitti och packa. Hinner nog blogga innan vi sticker. Godnatt

                                  
                                                        Grattis till namnsdagsbarnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback