23.34

Hallå. När jag kom hem vid sju-tiden så ringde telifionen, och sen fick jag ett samtal till och ett till. Har suttit och tjötat i tel från sju till tio ikväll. Helt sjukt egentligen. Idag gick jag i allfall i skolan som vanligt 8-15.30 och efter det följde jag med antonia hem för att hämta min cykel som stått där under natten. Cyklade sedan tillbaka in till stan och mötte upp anton för en fika. Vi valde 3b och hade jätteroligt. Därefter hämtade Glenny mig och det var då jag fastnade med telefonen i örat resten utav kvällen. Nu satte jag precis på en film jag laddat ner, Stepbrothers och den verkar verkligen skitbra! Är det någon som har sett den? Får se fortsättningen imorn för jag är dunder trött och börjar morgondagen med en redovisnig kl 08.45. Puss och sov gott!

en siffra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback