Dåligt Linnea

Vad bevsiken jag blir på mig själv..
Jag behövde verkligen plugga ikväll. Vad har jag gjort istället? Jo, kikat gossip girl och laddat ner musik. Dåligt linnea. Nu börjar sanningens ögonblick om tjugo minuter och det måste jag bara se. Så det är ingen idé att jag börjar plugga nu eftersom jag snart ändå måste sitta bänkad framför tvn. Och så har jag dåligt samvete för allt som jag och min syster åt förut. Först och främst delade vi på en kebabpizza, efter det tog vi två bullar och chokladmuffins var. Sedan poppade vi två skålar med smörpopcorn och drack en varsin cola till det. Tur att jag ska träna imorgon så jag slipper dåligt samvete.


Kommentarer
Postat av: Antonia :)

haha, jag kan bara lugna ner dig lite och säga att jag inte heller har pluggat, inte ens en minut! Vi ses imorgon hjärtat :)

2008-11-09 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback