High School Musical 3

Hej hej hallå !

Kom nyss hem från bion. Den var så söt! Det var jag, ika, kajsa och alice helt själva i biografen. Så vi satt och pratade, sjöng med och dansade till låtarna. Det var verkligen jätteroligt. När vi satt oss i salongen och reklamen börjat, så märkte vi direkt att det var ljud men ingen bild. Så jag går in till dem i "kontrollrummet" och berättar det. En kille följer med in i salongen och försöker fixa problemet men det fungerade inte så han säger: Det fungerar tyvärr inte och går heller inte att fixa. Men ni får gärna gå in till den andra biosalongen och kolla om ni vill. Då svarar jag: Men det är ju inte bond-filmen vi vill se, utan den här. Då svarar han: Ja såklart, men jag menar att ni kan gå in och kolla på reklamen där inne. Själva filmen fungerar som vanligt, jag kommer in och hämta er när den börjar.. Varpå vi brast ut i gapskratt. Skönt, då slapp vi missa reklamen! Haha. Men High School Musical 3 var iallfall en jättesöt film, även om ettan & tvåan var tio gånger bättre. Filmen var, självklart, väldigt förutsägbar men ändå känner man ett litet lyckorus i slutet när det blir som man hoppats. Nu ska jag strax in i duschen och sedan lägga mig i min säng och kika tv tills jag somnar. Imorgon är fika och sedan intensiv-träning inplanerat! Ha en trevlig kväll, pusss

                                        

Kommentarer
Postat av: aaaaa

http://deuxpetitesfleurs.blogg.se/

2008-11-20 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback