I don't want to be one of the boys

Kokade kaffe, värme två muffins och satte mig vid köksbordet helt besluten på att plugga. Skrev klart engelskabrevet som ska lämnas in imorgon, samt tränade på glosor och nu känner jag mig så duktig. Egentligen borde jag sätta igång med religionen men skjuter gärna upp det några dagar. Imorgon ska jag fika med anton och efter det träna med antis. Har inte tränat på tre hela veckor, förutom idag, så jag vet att det kommer bli jobbigt imorgon. Men det behövs för på torsdag ska vi ta oss an intensiven, och den känns kan jag lova er. Mina nya favoritlåt är förresten: One of the boys-Katy Perry. Om ni inte hört den måste ni verkligen ladda ner den. Ciao!

                 
                                                     Hos mackan i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback