kaffe latte

Kom nyss hem, har haft en mysig eftermiddag med tjejerna på stan. Sitter och smuttar på en kopp kaffe som min älskade låtsaspappa sprang in och köpte åt mig på vägen hem. Kunde inte låta bli att logga in på min nya, fina dator så fort jag kom in på mitt rum. Den är så himla söt, jag är kär! Framförallt så är den så otroligt mycket snabbare än min gamla laptop. Den här passar mig perfekt, den har till och med en inbyggd webcam. Nu ska jag och min familj snart äta fin middag (fläskfilé & potatisgratäng) för Glenny fyller år idag. Min present till honom blev ett par gymhandskar som man använder när man lyfter vikter. See you later alligator!

Ett stort tack till mina underbara vänner. Ni är ett så grymt stort stöd så det är inte sant! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback