Lussebullar

Hallå!

Har jobbat idag, slutade redan klockan två. Det var ovanligt stressigt på macken, och jag är faktiskt fortfarande helt slut efter det. Det var så mycket folk att jag inte hann äta någon lunch, så jag åt marabou på vägen hem istället och har inte ätit något sedan dess. Men nu håller familjen på och grillar. Det blir entricot, klyftpotatis och hallowme(?) till middag ikväll. Bara genom att skriva det, gör att det vattnas i munnen på mig. Ikväll bär det av hem till Sjöstedt. Vi ska baka lussebullar och bara mysa. Det finns bara ett problem. Nämligen att varken jag eller fanny bakat lussebullar förut, så vi får se hur det går. Nu känner jag att julen snart är här och jag skulle inte kunna må bättre. Vår familj har dock inte börjat julpynta så mycket än, men jag antar att vi sätter igång med det imorgon, på första advent. Första advent,, hör ni inte hur mysigt det låter? Åh, jag är så glad. Ha det underbart gott folk,

                                   
Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback