Promenad med John

Tja!

Sitter ensam i mitt rum och äter fläskfilé & klyftpotatis, jättegott men lite ensamt. Om tio minuter ska jag möta upp John vid övergångsstället för en promenix. Gäller att klä sig  varmt nu eftersom det är svinkallt ute. Som tur var skjussade mamma mig både till och från skolan idag, skulle aldirg pallat cykla. Vi slutade tidigt idag, kvart i två, så jag och Alex tog oss en fika i cafét tills Louise slutade. När hon väl kom så tog vi oss en sväng på stan. Jag köpte ett linne på gina, ett lila faktiskt. Tror aldrig jag haft ett lila plagg på mig förut.. men vi får väl se hur det ser ut på mig. Bilden nedan är från när vi var inne i leksaksbutiken, tyckte dte var skitkul. Nu måste jag skynda mig, så han slipper stå och vänta på mig. Ciao!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback